ubuntu oem

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Za Okt 7 10:03:53 UTC 2006

On Sat, 07 Oct 2006, FD-Computers wrote:

> Ik heb ondertussen eens geprobeerd met die symantec ghost 8.0 zoals ze
> zo mooi kunnen vertellen op de website van symantec. Helaas maakt dit
> totaal geen verschil uit, hij kan ook niet overweg met GRUB.
>
> Is er ergens een manier om een opstart diskette te maken voor de kubuntu
> 6.06 om dan nadien de grub terug te kunnen zetten ?

Lastig.

Maar check ghost nog eens:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/ghost.nsf/pfdocs/1999021909463125

Boot loaders: LILO and GRUB
Each Ghost version that supports Linux supports the LILO boot loader.

Symantec Ghost 8.x does support GRUB.

Het moet dus echt een optie in Ghost zijn...