Releasedatum 6.10?

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Okt 2 08:01:19 UTC 2006

On Sun, 01 Oct 2006, Robert Spanjaard wrote:

> Dus als ik op F-Spot wil overstappen, dan moet ik dat zelf doen? gThumb in
> Synaptic uitschakelen, en FStop inschakelen?
> Het Ubuntu-team heeft voor een ander programma gekozen, en ik wil dus
> graag weten wat de gevolgen daarvan zijn.

Bij een upgrade wordt f-spot naast gthumb geinstalleerd. De programma's
zijn niet exclusief: Je kunt ze allebei tegelijk gebruiken als je dat
wilt. Je hoeft dus niet gthumb te verwijderen als je F-Spot gaat
gebruiken.

Er zijn dus geen gevolgen als je dat niet wilt.