Releasedatum 6.10?

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Zo Okt 1 18:06:09 UTC 2006

On Sun, 01 Oct 2006 18:20:49 +0200, Jan Claeys wrote:

> F-Spot vervangt gThumb als standaard-geïnstalleerd programma bij nieuwe
> installaties, dat wil niet zeggen dat je moet stoppen gThumb te
> gebruiken als je dat tot nu toe gebruikte (het wordt ook niet verwijderd
> of zo, bij een upgrade).

Dus als ik op F-Spot wil overstappen, dan moet ik dat zelf doen? gThumb in
Synaptic uitschakelen, en FStop inschakelen?
Het Ubuntu-team heeft voor een ander programma gekozen, en ik wil dus
graag weten wat de gevolgen daarvan zijn.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com