Muziekprogramma gezocht

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Ma Nov 20 12:37:25 UTC 2006


Op maandag 20 november 2006 11:49, schreef Amedee Van Gasse:
> On Mon, November 20, 2006 10:39, Peter Poeliejoe said:
> > Op 20-11-06 heeft Amedee Van Gasse<amedee op amedee.be> het volgende
> >
> > geschreven:
> >> Hallo,
> >>
> >> Mijn schoonbroer heeft interesse in Linux. Hij is bereid volledig over
> >> te
> >> schakelen, op voorwaarde dat er bepaalde software beschikbaar is op
> >> Linux.
> >>
> >> Hij speelt gitaar (looksaus, lees je dit mee?) en hij zoekt software om
> >> muziek te kunnen opnemen en bewerken in meerdere sporen. Wat hij nu
> >> heeft
> >> op windows, kan gebruik maken van analoge audio, en ook van
> >> midi-toestanden (ik ben zelf een absolute leek op dat gebied). Hij heeft
> >> de naam genoemd van dat windows programma, het was iets kort en ik dacht
> >> dat het begon met de letter c, maar ik ben de naam vergeten. Hij zei dat
> >> mensen die met muziek bezig zijn  dat programma wel zouden kennen.
> >
> > Cubase
>
> Exact, dat was het. Cubase.
> Bedankt!
>
> --
> Amedee

Gewoon even googlen met Cubase linux, vind je onder andere rosegarden, die in 
de ubuntu-repositories aanwezig is. En nog wat anderen.

Jaap




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst