Muziekprogramma gezocht

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Ma Nov 20 10:49:24 UTC 2006


On Mon, November 20, 2006 10:39, Peter Poeliejoe said:
> Op 20-11-06 heeft Amedee Van Gasse<amedee op amedee.be> het volgende
> geschreven:
>> Hallo,
>>
>> Mijn schoonbroer heeft interesse in Linux. Hij is bereid volledig over
>> te
>> schakelen, op voorwaarde dat er bepaalde software beschikbaar is op
>> Linux.
>>
>> Hij speelt gitaar (looksaus, lees je dit mee?) en hij zoekt software om
>> muziek te kunnen opnemen en bewerken in meerdere sporen. Wat hij nu
>> heeft
>> op windows, kan gebruik maken van analoge audio, en ook van
>> midi-toestanden (ik ben zelf een absolute leek op dat gebied). Hij heeft
>> de naam genoemd van dat windows programma, het was iets kort en ik dacht
>> dat het begon met de letter c, maar ik ben de naam vergeten. Hij zei dat
>> mensen die met muziek bezig zijn  dat programma wel zouden kennen.
>
> Cubase

Exact, dat was het. Cubase.
Bedankt!

-- 
Amedee





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst