Muziekprogramma gezocht
Martijn van de Streek
martijn op foodfight.org
Ma Nov 20 09:51:16 UTC 2006
On Mon, 20 Nov 2006, Peter Poeliejoe wrote:
> > Hij speelt gitaar (looksaus, lees je dit mee?) en hij zoekt software om
> > muziek te kunnen opnemen en bewerken in meerdere sporen. Wat hij nu heeft
> > op windows, kan gebruik maken van analoge audio, en ook van
> > midi-toestanden (ik ben zelf een absolute leek op dat gebied). Hij heeft
> > de naam genoemd van dat windows programma, het was iets kort en ik dacht
> > dat het begon met de letter c, maar ik ben de naam vergeten. Hij zei dat
> > mensen die met muziek bezig zijn dat programma wel zouden kennen.
>
> Cubase
Of cakewalk :)
Maargoed -> de mensen van Jokosher zijn dus bezig een volledig bruikbare
vervanging (voor Linux) te maken.
Martijn
--
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst