Onderwerp : database

Auteur : adrien
E-mail : adrien.verlee op edpnet.be
Datum : Za Nov 25 14:05:39 GMT 2006

Toen Open Office 2.0 kwam met een database, deze getest. Bij het
ontwerpen vd database ging het direct mis. Omdat een database onfeilbaar
moet zijn het dan zo gelaten.

Ondertussen zijn er updates gekomen en kan het nu best werken. Evenwel,
voor er werk van te maken, zou ik willen peilen wat de beste keuze is
voor het soort van database op een termijn van 20 a 30 jaar.

Uiteraard een relationele, maar is SQLite een goede keuze, of toch Open
Office, of een ander type - maar dan zonder gebruik van een sql-server
(of hoe je dat ook noemen moet). Dat is mij denkelijk een beetje
overload.
--
adrien