Muziekprogramma gezocht

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Ma Nov 20 09:01:12 UTC 2006


On Mon, 20 Nov 2006, Amedee Van Gasse wrote:

> Hij speelt gitaar (looksaus, lees je dit mee?) en hij zoekt software om
> muziek te kunnen opnemen en bewerken in meerdere sporen. Wat hij nu heeft
> op windows, kan gebruik maken van analoge audio, en ook van
> midi-toestanden (ik ben zelf een absolute leek op dat gebied). Hij heeft
> de naam genoemd van dat windows programma, het was iets kort en ik dacht
> dat het begon met de letter c, maar ik ben de naam vergeten. Hij zei dat
> mensen die met muziek bezig zijn  dat programma wel zouden kennen.

Het is nog niet helemaal af, maar men is bezig met een 'sporen-editor'
voor muziek/geluid:

http://jokosher.org/

Martijn
-- 
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst