Muziekprogramma gezocht

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Ma Nov 20 08:52:00 UTC 2006

Hallo,

Mijn schoonbroer heeft interesse in Linux. Hij is bereid volledig over te
schakelen, op voorwaarde dat er bepaalde software beschikbaar is op Linux.

Hij speelt gitaar (looksaus, lees je dit mee?) en hij zoekt software om
muziek te kunnen opnemen en bewerken in meerdere sporen. Wat hij nu heeft
op windows, kan gebruik maken van analoge audio, en ook van
midi-toestanden (ik ben zelf een absolute leek op dat gebied). Hij heeft
de naam genoemd van dat windows programma, het was iets kort en ik dacht
dat het begon met de letter c, maar ik ben de naam vergeten. Hij zei dat
mensen die met muziek bezig zijn  dat programma wel zouden kennen.

--
Amedee