On Thu, 16 Nov 2006, Jan Claeys wrote: > Maar misschien kan je zeggen waarom en wat je vanuit Windows wil > veranderen? Als je het gebruikt, leer je er ten slotte mee werken :) Martijn -- Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.