Grub aanpassen

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Nov 16 20:37:19 UTC 2006


On Thu, 16 Nov 2006, Jan Claeys wrote:

> Maar misschien kan je zeggen waarom en wat je vanuit Windows wil
> veranderen?

Als je het gebruikt, leer je er ten slotte mee werken :)

Martijn
-- 
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst