Onderwerp : Beryl

Auteur : FD-Computers
E-mail : info op fd-computers.be
Datum : Za Nov 18 13:53:27 GMT 2006

> Let wel, het is nog steeds experimenteel, dus ik zou inderdaad nog geen
> PCs verkopen waar het standaard op staat.

Eens uw driver direct rendering ondersteund, (wat bij mijn test pc
direct in orde was) is dit inderdaad maar een fluitje van een cent om
die beryl in gang te krijgen. Dankzij goede handleidingen op het net
gevonden en dus ook met 64-bit omgeving.

Ik had daar nog niet mee geŽxperimenteerd omdat dit nog in test fase zit
en via de screenshots ook niet echt fantastisch is. Als je dan via
youtube naar een videofragment kijkt van de beryl dan zie je pas wat op
een screenshot niet past.

1 ding wel, ik denk wel dat je daar rap op uitgekeken bent.

--
Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

Kom vandaag nog om uw gratis ubuntu linux installatie cd's.