Onderwerp : Beryl

Auteur : FD-Computers
E-mail : info op fd-computers.be
Datum : Za Nov 18 10:30:48 GMT 2006

Hallo,

Een klein vraagke, beryl werkt dit ook op de edgy 64-bit. zowel ubuntu
als kubuntu ?

En weet er iemand voor de kubuntu een handleiding staan?

Ik heb dit al geprobeerd met kubuntu 64bit maar apt-get install beryl
vind hij niet ?

Het zou goed zijn dat ik xgl/beryl/... eens kon tonen aan de klanten.
Als dit nog niet stabiel is kan ik dat zeker nog niet standaard
meeinstalleren op een linux systeem, maar ik kan het wel eens tonen.

--
Met Vriendelijke groeten,

Frederik Dewanckele
Zaakvoerder FD-Computers

www.fd-computers.be   >>>>DE BESTE SERVICE VAN DE STREEK <<<<
www.linuxinstallaties.be  uw computerwinkel voor zowel windows als linux.
OPENINGSUREN : Maandag : Gesloten,  Dinsdag : 9u-12u en 13u-19u,
Woensdag: 13u-19u, Donderdag: 13u-19u, Vrijdag : 9u-12u en 13u-19u,
Zaterdag: 9u-12u en 13u-18u, Zondag : Gesloten

Kom vandaag nog om uw gratis ubuntu linux installatie cd's.