Xgl/Compiz/Beryl/Expocity
Peter Poeliejoe
p.poeliejoe op gmail.com
Di Nov 14 12:31:36 UTC 2006
Hoi,
na een hoop zoeken, en de nodige tests waarvan geen enkele volledig gelukt:
Is er een status te geven aan, of iets zinvols te zeggen over
Xgl/Compiz/Beryl/Expocity?
Is er een goede werkende howto voor Edgy?
Nico heeft het enkele maanden geleden laten zien met Dapper, dus daar
werkte het in ieder geval op.
Het blijft deels gewoon eye-candy natuurlijk (hoewel expocity erg
handig kan zijn), maar het is wel één van de zaken waar je een
windowsgebruiker mee kan overtuigen dat Linux echt geen DOS is.
Groetens,
Peter
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst