videokaart

Maikel Steneker maikel.steneker op gmail.com
Za Nov 11 13:27:03 UTC 2006

Hallo allemaal,

Aangezien mijn ATI Radeon 9250 nieuwere spellen als Doom 3 en Quake 4 (en
over een tijdje Enemy Territory: Quake Wars en Unreal Tournament 2007) niet
meer goed aankan wil ik binnenkort een nieuwe videokaart gaan kopen. Maar
dan wil ik er wel één die perfect werkt in Linux (voornamelijk Ubuntu). In
Windows moet hij ook goed werken, maar dat is denk ik niet zo'n probleem.

De enige eisen die ik heb zijn dat het goed werkt in Windows én Linux, dat
zowel oudere als nieuwere spellen werken (van de eerste Doom naar de
nieuwste Unreal Tournament) en dat er een goede prijs/kwaliteit verhouding
is. Of de kaart van ATI, nVidia of iets anders is maakt me in principe niets
uit.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

--
Maikel Steneker

They say when you play that Microsoft CD backward you can hear satanic
messages ... but that's nothing. If you play it forward it will install
Windows.