Onderwerp : Aan/uit-knop werkt niet meer

Auteur : Robert Spanjaard
E-mail : spamtrap op arumes.com
Datum : Di Nov 7 22:13:25 GMT 2006

On Mon, 06 Nov 2006 19:11:29 +0100, Jan Claeys wrote:

> "Lazlo Westerhof" mailde mij dit, maar ik ga er van uit dat het voor de
> lijst bedoeld was:

Dat werkt niet. Ik zie nu trouwens dat de harddisk bij de eerste keer
indrukken wel actief is, dus het is niet zo dat het indrukken helemaal
niet herkend wordt. Er gebeurt verder alleen niets.

Het indrukken van suspend (Fn+F12 in mijn geval) werkt overigens wel.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com