Onderwerp : Nautilus ftp

Auteur : adrien
E-mail : adrien.verlee op edpnet.be
Datum : Di Nov 7 21:26:15 GMT 2006

Op dinsdag 07-11-2006 om 18:46 uur [tijdzone +0100], schreef Jan Claeys:
> Op dezelfde manier dat je de "verbinding" met je usb-stick, externe
> harde schijf of fototoestel verbreekt: rechtsklikken en daar
> "ontkoppelen" kiezen.

Dan is de 'snelkoppeling' weg vh werkblad. Moet dan toch steeds opnieuw
de gegevens intikken om in te loggen?

> passwoord ingeef om naar de webruimte te gaan, deze dan verlaat, en in
> de namiddag of in de avond terug ga met de ftp-functie, is dat
> wachtwoord nog niet vervallen.
>
> Ofwel was je nog steeds ingelogd (zie hierboven), ofwel wordt het
> onthouden door gnome-keyring.

Denk dat ik eens ga proberen het Nautilus venster te sluiten waarin de
FTP verliep. Op het tweede werkblad heb ik nl. altijd twee Nautilus
vensters openstaan. Zal die eens niet meer gebruiken voor FTP operaties,
misschien dat dan het wachtwoord telkens vervalt na het sluiten.
--
adrien