Aan/uit-knop werkt niet meer

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Ma Nov 6 15:43:09 UTC 2006


Op maandag 06-11-2006 om 11:06 uur [tijdzone +0100], schreef Robert
Spanjaard:
> Sinds de upgrade naar Edgy werkt mijn aan/uit-knop niet meer. Als ik hem
> lang ingedrukt houd gaat de computer wel uit, maar kort indrukken doet
> niets meer, ongeacht wat ik daarvoor instel (ask me, suspend, hibernate of
> shutdown).
> Kan dat aan een instelling liggen?

Het doorgeven aan het besturingssysteem van het indrukken van die knop
gebeurt vziw via ACPI.  Dat is dan ook de richting waarin ik eerst zou
zoeken...

-- 
Jan Claeys





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst