Sinds de upgrade naar Edgy werkt mijn aan/uit-knop niet meer. Als ik hem lang ingedrukt houd gaat de computer wel uit, maar kort indrukken doet niets meer, ongeacht wat ik daarvoor instel (ask me, suspend, hibernate of shutdown). Kan dat aan een instelling liggen?