Onderwerp : Aan/uit-knop werkt niet meer

Auteur : adrien
E-mail : adrien.verlee op edpnet.be
Datum : Di Nov 7 14:12:11 GMT 2006

Op maandag 06-11-2006 om 11:06 uur [tijdzone +0100], schreef Robert
Spanjaard:
> Sinds de upgrade naar Edgy werkt mijn aan/uit-knop niet meer. Als ik
> hem lang ingedrukt houd gaat de computer wel uit, maar kort indrukken
> doet niets meer, ongeacht wat ik daarvoor instel (ask me, suspend,

Op een uitzondering na is dit hier altijd het geval geweest, met deze
correctie dat er een verschil is van 'pc-gedrag' volgens de tijd vh
afsluiten.

'k Maak het duidelijker: Als ik hier afsloot gaf de pc een klik (de
harde schijf?) zonder stil te vallen, dus zonder de stroom af te
sluiten.

- Indien ik onmiddellijk de powerknop induwde gaf dat niets, moest dus
lang indrukken zoals jij.

- Indien echter tussen die klik en het indrukken vd knop ruim wat
seconden zitten, dan was kort indrukken voldoende.

Waar hier de logica zit is mij natuurlijk onduidelijk.
--
adrien