Onderwerp : alleen-lezen dvd-schijf

Auteur : Jan Claeys
E-mail : ubuntu op janc.be
Datum : Za Nov 4 01:04:38 GMT 2006

Op vrijdag 03-11-2006 om 22:34 uur [tijdzone +0100], schreef adrien:

> Nautilus. Maar je vraag bracht mij op het idee zowel Xfburn als K3b te
> installeren. Ook zij wissen de schijf niet.

De 2 door jou genoemde programma's ken ik niet (ttz. enkel van naam),
maar in GnomeBaker heet de menu-optie Tools-->Blank CD-RW of
Tools-->Format DVD-RW.

> Heb nu een nieuwe rewritable DVD gemaakt met dat vmware bestand, en weer
> incomplete rechten. Het vmware bestand op de harde schijf heeft nochtans
> alle rechten voor mij.
>
> Het gebeurt dus tijdens het wegschrijven.
> Kan het dat er iets mis is in fstab? Want dit is het enige geweest dat
> ik eens gewijzigd heb (i.v.b. met mounten van de windowspartitie).

Het zou kunnen, maar vziw mag dat niet zo meteen verschil maken wat
betreft het wissen van een -RW schijfje (al zou ik het ook niet zeker
durven zeggen).

--
Jan Claeys