Onderwerp : alleen-lezen dvd-schijf

Auteur : H.J.Bathoorn
E-mail : triade-lists op zeelandnet.nl
Datum : Vr Nov 3 21:44:35 GMT 2006

On Fri, 03 Nov 2006 22:34:48 +0100
adrien <adrien.verlee op edpnet.be> wrote:

> Nautilus. Maar je vraag bracht mij op het idee zowel Xfburn als K3b te
> installeren. Ook zij wissen de schijf niet.
>
> Heb nu een nieuwe rewritable DVD gemaakt met dat vmware bestand, en weer
> incomplete rechten. Het vmware bestand op de harde schijf heeft nochtans
> alle rechten voor mij.
>
> Het gebeurt dus tijdens het wegschrijven.
> Kan het dat er iets mis is in fstab? Want dit is het enige geweest dat
> ik eens gewijzigd heb (i.v.b. met mounten van de windowspartitie).
> --
> adrien

Ik maak iets soortgelijks wel eens mee met windows bestanden die van een HD naar (in mijn geval)USB disk.
Ergens gaat er iets mis wanneer het van  ntfs naar vfat en daarna weer ext2 (of in welke vogorde dan ook).

meestal laat ik de midnight commander (mc)een kopie naar mijn home directory maken. Ergens struikelt hij dan over een bestand en die sla ik dan domweg over.
--

Good luck,
HarM.