Linux--kubuntu V6.10

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Do Nov 2 23:13:59 UTC 2006

Beste Jean-Marie Lepercq,

Ik stel voor dat je je inschrijft op de publieke mailinglijst
ubuntu-nl op lists.ubuntu.com. Daar zitten nog veel meer Nederlandstalige
(K)Ubuntu-gebruikers, en sommige daarvan zijn nog véél deskundiger dan ik
ben. Dus die mensen gaan je zeker ook kunnen helpen.

De andere reden dat ik je dit voorstel, is dat ik je niet altijd kan
garanderen dat ik snel een antwoord kan mailen, omdat ik met mijn
avondschool nog flink wat moet studeren, en verder moet ik natuurlijk
thuis ook de kerk in het midden houden... :)

Vriendelijke groeten,

Amedee Van Gasse
amedee op amedee.be