Edgy

H.J.Bathoorn triade-lists op zeelandnet.nl
Do Nov 2 18:34:13 UTC 2006

On Thu, 02 Nov 2006 19:18:55 +0100
adrien <adrien.verlee op edpnet.be> wrote:

> Mijn felicitaties, ziet er goed uit.
>
> Met de 'live'-cd geen enkel probleem zo te zien.
> Maar ben wel wat terughoudend om te upgraden gezien de verhalen hier.
>
> Het zou dus aan te raden zijn niet te upgraden via internet, maar via de
> cd?
>
> Ja toch?
> --
> adrien

Ik heb de upgrade gedaan middels de "update-manager" en internet.
Het beviel uitstekend en duurde ongeveer 4 uur, bij een gemiddelde download snelheid van 175Kb/sec.

Enige nadeel was dat ik in afwachting van, aan een andere doos begon te prutsen ........
"Fix it till breaks" is hier van toepassing. :-)
--

Good luck,
HarM.