Edgy

Vincent imnotb op gmail.com
Do Nov 2 18:20:47 UTC 2006


Ik denk dat het het veiligste is om helemaal opnieuw te installeren.

On 11/2/06, adrien <adrien.verlee op edpnet.be> wrote:
>
> Mijn felicitaties, ziet er goed uit.
>
> Met de 'live'-cd geen enkel probleem zo te zien.
> Maar ben wel wat terughoudend om te upgraden gezien de verhalen hier.
>
> Het zou dus aan te raden zijn niet te upgraden via internet, maar via de
> cd?
>
> Ja toch?
> --
> adrien
>
>
> --
> ubuntu-nl mailing list
> ubuntu-nl op lists.ubuntu.com
> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-nl
>



-- 
Vincent
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20061102/9f6e4760/attachment.html>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst