Xubuntu Edgy: geen window decoration

Amedee Van Gasse amedee op amedee.be
Do Nov 2 15:56:26 UTC 2006


On Mon, October 30, 2006 18:59, Jan Claeys said:
> Op maandag 30-10-2006 om 13:55 uur [tijdzone +0100], schreef Amedee Van
> Gasse:
>> Wel vreemd dat X wil opstarten ook al is er geen xorg.conf aanwezig.
>> Of is dat normaal?
>
> Dat is niet helemaal abnormaal als je weet dat het de bedoeling is dat
> xorg.conf in de toekomst alleen nog nodig zal zijn als je anders
> problemen hebt.  ;-)
>
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden...


-- 
Amedee





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst