Daan a écrit :
> Mijn PC zal voor mijn broertje worden dus moet ubuntu er helaas vanaf :(
>
> Op mijn nieuwe pc zal ik zeker Linux/Ubuntu gaan gebruiken
>
> Daan
Prima! Laat ons weten hoe het hier met de PC voor je broer lukt...
Alexandre