geluid na een edgy upgrade.
H.J.Bathoorn
triade-lists op zeelandnet.nl
Do Nov 2 11:42:31 UTC 2006
On Thu, 2 Nov 2006 11:10:09 +0100
"H.J.Bathoorn" <triade-lists op zeelandnet.nl> wrote:
> Ook hier is het oppassen voor 'tunnel visie', echter. ;-)
Slaat zichzelf een paar keer hard voor het hoofd en moet gedwee toegeven:
Een extreem geval van PEBCAK. :-(
Stomweg de stekkers uit mijn Via geluidskaart halen en in de TV kaart steken.
Wie denkt er nou aan zoiets, Duhhhhh!!
Noot:
Straks om een kabeltje gaan zodat de TV kaart langs line-in op de Via kan.
--
Good luck,
HarM.
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst