geluid na een edgy upgrade.

H.J.Bathoorn triade-lists op zeelandnet.nl
Do Nov 2 11:42:31 UTC 2006


On Thu, 2 Nov 2006 11:10:09 +0100
"H.J.Bathoorn" <triade-lists op zeelandnet.nl> wrote:

> Ook hier is het oppassen voor 'tunnel visie', echter. ;-)

Slaat zichzelf een paar keer hard voor het hoofd en moet gedwee toegeven:
Een extreem geval van PEBCAK. :-(

Stomweg de stekkers uit mijn Via geluidskaart halen en in de TV kaart steken. 
Wie denkt er nou aan zoiets, Duhhhhh!! 

Noot:
Straks om een kabeltje gaan zodat de TV kaart langs line-in op de Via kan.

-- 

Good luck,
HarM.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst