verwijderen

H.J.Bathoorn triade-lists op zeelandnet.nl
Do Nov 2 10:54:08 UTC 2006

On Thu, 02 Nov 2006 11:28:18 +0100
Daan <Daan1992 op planet.nl> wrote:

> From: Daan <Daan1992 op planet.nl>
> To: "'H.J.Bathoorn'" <triade-lists op zeelandnet.nl>, ubuntu-nl op lists.ubuntu.com
> Subject: RE: verwijderen
> Date: Thu, 02 Nov 2006 11:28:18 +0100
>
> Windows xp moet blijven bestaan, bij het booten krijg ik te zien of ik
> ubuntu wil opstarten of windows xp.
>
> Kan ik niet zorgen dat mijn pc opstart is een opdracht prompt en dan
> herstellen, Windows moet blijven bestaan, met alle huidige programma's
>
> Ik weet dus niet hoe ik dit meot oplossen :S:S
>
> Daan

Dan is het een uitgesproken XP probleem waar je mee zit, staat los van je ubuntu partities. Dat je een XP prompt te zien krijgt betekend ook dat de bootloader/grub het doet, dus bljft de vraag wat er met je XP is gebeurt.

Zoals gezegd heb ik zelf nauwelijks ervaring met XP maar zover ik weet , hersteld XP zichzelf. Daar zijn toch windows tools voor en er worden toch backups gemaakt voor systeemherstel o.i.d.

--

Good luck,
HarM.