geluid na een edgy upgrade.

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Nov 2 09:20:34 UTC 2006

On Wed, 01 Nov 2006, H.J.Bathoorn wrote:

> Iets soortgelijks in kde maar helaas geen pret. vermoedelijk zitten er
> modules dwars of zit 't in de permissions.

Het zijn niet je modules: je zei dat je het 'trommeltje' voor inloggen
wel krijgt. Dus de hardware doet het.

> Ben een beetje in de war aam het raken omdat ik tegelikertijd op een
> mandriva2007 box het geluid niet draaiende krijg voor m'n TVkaart.
> Weet nu niet meer 100% zeker wat ik nou bij welke heb geprobeerd.

Probeer gewoon alles nog eens in Ubuntu :)

> Had eigenlijk gehoopt dat iemand dit al eens mee gemaakt heeft. Nou
> ja, eerst maar die TV kaart daarna de laptop met ubuntu.

1 ding tegelijk veranderen, dan weet je welk onderdeel het kapot maakt..
de beste debugstrategie ;)