verwijderen

H.J.Bathoorn triade-lists op zeelandnet.nl
Wo Nov 1 22:46:33 UTC 2006

On Wed, 01 Nov 2006 21:52:43 +0100
Alexandre Laurent <alexficelle op gmail.com> wrote:

>    Heeft u misschien nog een oude Win98 boot diskette? Daarmee kan je
> de computer magelijk in DOS-mode starten en het commando "fdisk /mbr"
> tippen. Dit plaatst een nieuwe Master Boot Record voor Windows, en
> vervangt dus GRUB. Tip dan "fdisk" en maak zeker dat je Windows partitie
> actief is (de Master Boot Record kan alleen een actief partitie laden).

Nou zijn we allemaal aan het gissen hoe Daan z' n windows weer kan starten. Mischien kan ie wel gewoon "booten" als in dual boot en daarmee z'n PC heroveren. Erg duidelijk is het allemaal niet wat er gevraagd wordt.

In een draaiende win98 via de  DOS-prompt 'fdisk/mbr' werkt. XP heb ik langs mee heen laten gaan dus dat weet ik niet.
--

Good luck,
HarM.