geluid na een edgy upgrade.
Martijn van de Streek
martijn op foodfight.org
Wo Nov 1 19:19:22 UTC 2006
On Wed, 01 Nov 2006, H.J.Bathoorn wrote:
> Zoals de aanhef het zegt: een probleempje bij de upgrade.
>
> Na de edgy upgrade en gebruikmakend van de nieuwe kernel krijg ik wel
> de "pling" te horen bij het eerste inlog scherm maar daarna is alles
> stil.
In Gnome:
Kijk bij Systeem -> Voorkeuren -> Geluid. En zet alles op 'autodetect'.
Dan zou het weer iets moeten doen.
Geen idee hoe dat in KDE zit, maar alles op ALSA zetten zou moeten
helpen.
Martijn
--
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst