On Wed, 01 Nov 2006 18:42:36 +0100 adrien <adrien.verlee op edpnet.be> wrote: > Is die er niet? Kijk ik er overheen? > -- > adrien Jawel hoor, da's gewoon de desktop-iso. de alternates zijn de instalatie CD's P/S kun je de "reply to" veranderen zodat de antwoorden naar de lijst gaan ipv naar jou persoonlijk. -- Good luck, HarM.