Onderwerp : geluid na een edgy upgrade.

Auteur : H.J.Bathoorn
E-mail : triade-lists op zeelandnet.nl
Datum : Wo Nov 1 19:41:38 GMT 2006

On Wed, 1 Nov 2006 20:19:22 +0100
Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> wrote:

> In Gnome:
> Kijk bij Systeem -> Voorkeuren -> Geluid. En zet alles op 'autodetect'.
> Dan zou het weer iets moeten doen.
>
> Geen idee hoe dat in KDE zit, maar alles op ALSA zetten zou moeten
> helpen.

Iets soortgelijks in kde maar helaas geen pret. vermoedelijk zitten er modules dwars of zit 't in de permissions.

Ben een beetje in de war aam het raken omdat ik tegelikertijd op een mandriva2007 box het geluid niet draaiende krijg voor m'n TVkaart. Weet nu niet meer 100% zeker wat ik nou bij welke heb geprobeerd.

Had eigenlijk gehoopt dat iemand dit al eens mee gemaakt heeft. Nou ja, eerst maar die TV kaart daarna de laptop met ubuntu.

--

Good luck,
HarM.