geluid na een edgy upgrade.

H.J.Bathoorn triade-lists op zeelandnet.nl
Wo Nov 1 17:22:23 UTC 2006

Zoals de aanhef het zegt: een probleempje bij de upgrade.

Na de edgy upgrade en gebruikmakend van de nieuwe kernel krijg ik wel de "pling" te horen bij het eerste inlog scherm maar daarna is alles stil.

Boot ik in de oude 2.6.15 kernel, krijg ik geen "pling" bij gdm maar verder overal wel weer geluid. :-P

Verder verliep de upgrade overigens vlekkeloos. Alle wm's (kde, gnome en xfce) zijn braaf ge-upgrade na een 4 uur durende sessie met de "update-manager".

Iemand een paar goeie tips voor ik me in alle mogelijkheden verdiep?

--

Good luck,
HarM.