internetbankieren

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Wo mei 31 10:18:12 UTC 2006

Jan Claeys schreef:

> Welke standaard of propriƫtair protocol/formaat ondersteunt Rabobank
> daarvoor?

rabo bank formaat  ERI / MUT.ASC formaat
komma gescheiden
vaste lengte
> Ik weet dat er ook nog Grisbi is, maar heb het nooit gebruikt.

ik ga dat effe opzoeken en proberen als het wat lijkt, bedankt

--
"So raise the candles high 'Cuz if you don't we could stay black against the night Oh raise them higher again and if you do we could stay dry against the rain" Candles in the rain , Melanie Safka