Flash-Player voor FireFox

Nico Veenkamp nico op veenkamp.nl
Zo mei 28 16:16:21 UTC 2006

Jaap,

Jaap van Hennik schreef:

> Dit commando werkt niet bij mij.
> Hoe kan ik ' root' worden om de plugin te copieren?
Het commando ' sudo'  zorgt dat je even tijdelijk een beheer commando
zoals 'apt-get' als root kunt uitvoeren. Wanneer je het sudo commando
gebruikt wordt je wachtwoord gevraagd dat je normaal gebruikt bij het
aanmelden.

Staat in je /etc/apt/sources.list onder andere deze regel:

deb http://nl.archive.ubuntu.com/ubuntu dapper universe main restricted
multiverse

Het gaat hierbij om de term multiverse. Dit is de repository, zeg maar
het opslag gebied, waar de nonfree flash plugin zit.

Kun je aangeven welke foutmelding je krijgt?

Nico