Ubuntu 6.06 release candidate

Martijn Vermaat mvermaat op cs.vu.nl
Zo mei 28 11:50:37 UTC 2006

Op zo, 28-05-2006 te 13:18 +0200, schreef Maikel Steneker:
> Nu ik er wat naar Google lijkt het me nou juist een handig programma.
> Hoe zit het met EasyUbuntu ( https://wiki.ubuntu.com/EasyUbuntu)? Ik
> ben namelijk op zoek naar een programma waarmee ik allerlei codecs kan
> installeren (Windows Media, Real, Quicktime enz.).

Van EasyUbuntu weet ik eigenlijk weinig, maar het lijkt
of er in ieder geval iets meer over nagedacht is. Heb er
ook weinig slechte verhalen over gehoord (maar ook geen
goede).

Beste is de instructies uit de officiele documentatie te
volgen. Daarna is de Wiki een goede bron en kijk uit met
allerhande howto's op de forums.

Wil je echt EasyUbuntu oid gebruiken, klik dan niet
achter elkaar alle opties aan, maar gebruik alleen wat
je nodig hebt. Zorg er ook voor dat je een versie neemt
voor de Ubuntu versie die je draait.

--
Martijn Vermaat

mvermaat op cs.vu.nl