Ubuntu 6.06 release candidate

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Za mei 27 20:36:51 UTC 2006

On Sat, 27 May 2006 17:42:33 +0200, Martijn Vermaat wrote:

> Om een of andere reden heb je deze twee repositories
> ooit toegevoegd aan je /etc/apt/sources.list file.
>
> Wat betreft de eerste kun je 'breezy' veranderen in
> 'dapper' (het breezy repository is er niet meer).
>
> Het tweede repository lijkt in zijn geheel niet meer
> te bestaan, ik kan dus ook niet nagaan voor welke
> packages je die hebt toegevoegd. Ik zou deze even
> uitschakelen (door er een # voor te zetten).
>
> Nu kun je de upgrade doen.

Inderdaad, het is gelukt. Ik had ze toegevoegd omdat ze op een bepaalde
site werden aanbevolen (adres weet ik niet meer, maar 't had te maken met
de codecs etc. voor DVD- en mp3-playback). Ik heb ze nu gewoon verwijderd.

Dan gaan we naar het volgende probleem. Na de upgrade wil X niet meer
opstarten.

(EE) Failed to load /usr/lib/xorg/modules/extensions/libGLcore.so
(EE) Failed to load module "GLcore" (loader failed, 7)
(EE) Failed to load module "nvidia" (module does not exist, 0)
(EE) No drivers available.