Ubuntu 6.06 release candidate

Robert Spanjaard spamtrap op arumes.com
Za mei 27 14:51:41 UTC 2006

On Sat, 27 May 2006 13:12:29 +0200, Maikel Steneker wrote:

> Ik heb gezien dat de release candidate van ubuntu 6.06 uit is. Ik had er nog
> nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp is het de laatste kans om te
> testen of er nog bugs in zitten.
>
> Helaas zijn mijn cd-tjes op. Ik kan hem dus niet branden. Ik koop mijn
> cd-tjes altijd lekker goedkoop op een computerbeurs, maar als ik de release
> candidate nu niet brand, werkt hij misschien niet op mijn systeem.
>
> Ubuntu 5.10 werkt wel. Nu is mijn vraag: hoe groot is de kans dat ubuntu
> 5.10 wel gewoon werkt, en ubuntu 6.06 niet?

Klein, maar de kans is er altijd.

> Moet ik daarvoor nieuwe cd-tjes gaan kopen?

Als je de CD van 5.10 nog hebt, niet. Maak een backup van je huidige
systeem, en update naar 6.06 vanuit 5.10. Als 6.06 werkt, ben je klaar en
kan je de backup wegdoen. Als het niet werkt, kan je (evt met gebruik van
de 5.10-CD) je 5.10-backup terugzetten.

--
Regards, Robert                                      http://www.arumes.com