upgraden van kubuntu 5.10 Breezy naar 6.06 Dapper beta 2?

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Ma mei 8 19:39:32 UTC 2006

Op di, 02-05-2006 te 21:54 +0200, schreef Wouters Stan:
> Ik volg al een tijdje deze maillist en vind telkens mensen die upgraden
> naar 6.06.
>
> Is raadzaam om de nieuwe Kubuntu te installeren of moet ik nog wat wachten?

Dat moet je in feite zelf bepalen; "Dapper" is nog steeds beta, dus
problemen zijn altijd mogelijk.  Als de constante goede werking van je
PC heel belangrijk is (vb. werk, school, ...) zou ik nog even wachten.
Als je een reserve-PC hebt, dan is upgraden waarschijnlijk interessant
(je kan helpen bugs vinden!).  Als het ergens tussenin zit moet je dus
zelf beoordelen of je het ziet zitten...

> Indien het geen probleem zou geven om over te schakelen, hoe kan ik via
> het programma adept upgraden naar Dapper?

Aangezien ik geen Kubuntu gebruik, ken ik de precieze mogelijkheden van
Adept ook niet (en dat is de reden dat ik eerder het geven van een
antwoord wilde overlaten aan iemand die het wel gebruikt...).

--
Jan Claeys