LiveCD werkt niet op notebook - Bug doorgeven of wachten?

Arie de Jonge arie.de.jonge op gmail.com
Wo mei 3 20:19:47 UTC 2006

Robert Spanjaard schreef:
> Op m'n notebook werkt Ubuntu 5.10 niet.
>
> X Server wil niet opstarten, terwijl de grafische chipset wel goed herkend
> wordt en de juiste driver wordt gebruikt (voor o.a. de Radeon Xpress 200M,
> mijn chipset dus).
> Ik krijg de foutmelding bij het proces "Starting Gnome Desktop Manager".
> Op dat moment is er dus al een grafische display in gebruik (Ubuntu
> splash), en het configureren van de hardware (Configuring graphics
> hardware), als het booten nog in een tekstscherm zit, geeft dan ook geen
> foutmelding.

> [...]
iets soortgelijks had ik met mijn nieuwe acer t-160, ubuntu 6.06 ( toen
nog alpha ) gaf geen problemen. misschien kan je dat eens proberen

--
"So raise the candles high 'Cuz if you don't we could stay black against the night Oh raise them higher again and if you do we could stay dry against the rain" Candles in the rain , Melanie Safka