Rhythmbox zonder Sound Juicer

Kees de Bruin spam op kdbruin.net
Di Mrt 21 20:27:01 UTC 2006

Jan Claeys wrote:
> (Ik zie trouwens niet goed in waarom SoundJuicer geen ID3 tags zou
> kunnen toevoegen aan MP3s?)

Ik ook niet, maar id3v2 geeft aan dat er geen tags in de geripte files
zitten. Gelukkig werkt Grip ook zoals het moet. Alleen met niet-conforme
CDs moet je nog wel eens CDParanoia gebruiken in plaats van cdda2wav met
als gevolg dat het rippen een stuk langzamer gaat.

--
|_|\_\___|___/               "Read the manual -- what a radical concept"