opnemen

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Di Mrt 21 17:04:26 UTC 2006

Op ma, 20-03-2006 te 17:58 +0100, schreef Dimitri Van Landuyt:
> Je kan die stream rechtstreeks "opnemen" door op de command-line wget
> <stream-url> te doen, achteraf kan je dan hercoderen naar ogg

Dank. Dat is eentje om later te proberen. Nu zit ik nog een beetje met
die opname recorder.
Het lijkt te werken, maar hoe, daar kom ik voor het moment niet achter.
Ben wel nu al zover dat er geluid uitkomt. Het is allemaal gekraak.

iemand die recorder al gebruikt? En als het goed werkte, hoe staan de
instellingen dan?
Ik kan kiezen (als apparaat) uit c-media PCI .... (alsa mixer) en cmedia
pci (oss mixer).

Laat ik dus maar eerst het juiste apparaat kiezen.
--
adrien