opnemen

Dimitri Van Landuyt dimitri.vanlanduyt op gmail.com
Ma Mrt 20 16:58:22 GMT 2006

Adrien Verlee wrote:

>Zeker, maar dankzij dit schrijven heb ik gezien dat er een meta-plugin
>bestaat. Heb die nu ge´nstalleerd. Later eens kijken wat dat geeft.

Je kan die stream rechtstreeks "opnemen" door op de command-line wget
<stream-url> te doen, achteraf kan je dan hercoderen naar ogg formaat
(ik vermoed dat die stream een mp3 stream is). Om de opname te stoppen
doe je CTRL-C, als je hem laat doen zal hij eeuwig blijven opnemen.

man wget voor meer info.

Dimitri