power down

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Vr Mrt 17 11:00:32 UTC 2006


Op do, 16-03-2006 te 14:11 +0100, schreef Herman Bos:
> Gebruik je breezy of dapper?

Breezy.
-- 
adrien





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst