DutchTeamSpurtDapper
Martijn van de Streek
martijn op foodfight.org
Do Mrt 16 12:14:12 UTC 2006
On Thu, 16 Mar 2006, Dennis Kaarsemaker wrote:
> > Wat we nodig hebben is een plek (met bandbreedte uiteraard).
>
> En mensen ;)
Pfeh, mensen.. wat heb je DAAR nou aan ;)
Maargoed: Meldt u aan! ;)
> > En het liefst VOOR de dapper translation freeze (Dennis, wanneer is
> > die?)
>
> wiki.ubuntu.com/DapperReleaseScheduleSlewed
https://wiki.ubuntu.com/DapperReleaseSchedule/Slewed dus ;)
Martijn
--
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst