DutchTeamSpurtDapper

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Mrt 16 12:14:12 UTC 2006


On Thu, 16 Mar 2006, Dennis Kaarsemaker wrote:

> > Wat we nodig hebben is een plek (met bandbreedte uiteraard).
> 
> En mensen ;)

Pfeh, mensen.. wat heb je DAAR nou aan ;)


Maargoed: Meldt u aan! ;)

> > En het liefst VOOR de dapper translation freeze (Dennis, wanneer is
> > die?)
> 
> wiki.ubuntu.com/DapperReleaseScheduleSlewed

https://wiki.ubuntu.com/DapperReleaseSchedule/Slewed dus ;)

Martijn
-- 
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst