zei de muis

John Segers josepest op hotmail.com
Za Mrt 11 16:51:18 GMT 2006

LS,

Na eindeloos gemodder met Solaris heb ik Ubuntu ontdekt. Geweldig, op
één klein dingetje na. De muis werkt niet. En dat is wel het aller aller
laatste waarvan ik zou verwachten dat het roet in het eten zou gooien.
Ik heb alle gevonden aanwijzingen opgevolgd en het enige zichtbare
resultaat dat ik tot nu toe heb kunnen waarnemen was dat Ubuntu helemaal
niet meer opstartte. Ik heb verschillende muizen geprobeerd. Het zijn
allemaal seriële muizen van diverse makelij. Reconfigure blijft maar bij
die Ps2 muis hangen. Ik zou willen dat iemand me bij dit probleem zou
kunnen helpen want anders is dit wat mij betreft echt het allerlaatste
experiment met Open Source wat volgens mij toch echt de redding der
mensheid zou kunnen zijn.

Verder zou ik willen helpen met vertalen. Ben een absolute newbe wat
linux/ubuntu betreft dus; wat en hoe?

Groeten van John Segers