en nu mondo..

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Vr Mrt 3 20:00:09 UTC 2006


Op vr, 03-03-2006 te 20:05 +0100, schreef Martijn van de Streek:
> Waarom gebruik je sudo?

Omdat http://www.mondorescue.org/docs/mondorescue-howto.html#QUICKSTART
dat zegt.
-- 
adrien





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst