upgrade naar dapper drake (flight 4)

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Wo Mrt 1 13:23:47 UTC 2006

On Wed, 01 Mar 2006, Geert Altena wrote:

> Dat ging in eerste instantie vlekkeloos. Pas toen ik de binary Fglrx
> driver van Ati wilde installeren ging het ergens niet goed. Het ding
> installeert wel en ik kreeg ook netjes beeld in X. Alleen was de 3D
> acceleratie niet werkend te krijgen, waarsch door een raar conflict/bug
> met de openGL libs. Dit heb ik met een herinstall van deze libs (of een
> herinstall van wat-dan-ook) niet werkend gekregen.

Dat is heel vreemd -- de X-drivers zouden alleen maar beter geworden moeten
zijn! Wat voor 'n ATI heb je? (svp de regel uit lspci kopieren)

> Uiteindelijk heb ik de belangrijkste spullen gebackupped op mijn
> home-partitie en de Dapper-flight4 install CD gebruikt om de hele handel
> opnieuw te installeren (wat met een half uurtje gebeurt was)

Ook een manier ;)
Ik hoop dat je bugs gefiled hebt voor de problemen die je tegenkwam?

> Niet proberen dus ;)

> Nou ja, proberen kan altijd maar dan moet je niet huilen als het stuk gaat.

WEL zeuren, op launchpad.net/ bij Ubuntu -> Bugs.

Upgrades horen te werken, als ze niet werken dan is dat een bug.

Succes,
Never moon a werewolf.