Jammer...

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Do Jun 29 11:34:07 UTC 2006


On Thu, 29 Jun 2006, Ger Apeldoorn wrote:

> Web servers die een dynamisch plaatje moeten tekenen op het console en deze 
> vervolgens in de webapplicatie gebruiken. (Ja, klinkt raar maar 't is waar, t 
> zijn grafiekjes e.d....)
> 
> De achterliggende software kan alleen werken wanneer er X draait.

Dan is dat een buggy stuk software ;)

Ik kan het zonder X met GD::Graph en verglijkbare pakketten.

Martijn
-- 
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst