Jammer...
Martijn van de Streek
martijn op foodfight.org
Do Jun 29 11:34:07 UTC 2006
On Thu, 29 Jun 2006, Ger Apeldoorn wrote:
> Web servers die een dynamisch plaatje moeten tekenen op het console en deze
> vervolgens in de webapplicatie gebruiken. (Ja, klinkt raar maar 't is waar, t
> zijn grafiekjes e.d....)
>
> De achterliggende software kan alleen werken wanneer er X draait.
Dan is dat een buggy stuk software ;)
Ik kan het zonder X met GD::Graph en verglijkbare pakketten.
Martijn
--
Sorry isn't an excuse when you do something stupid on purpose.
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst