Jammer...

Ger Apeldoorn g.apeldoorn op argoss.nl
Do Jun 29 06:11:43 UTC 2006

> Ik ken niemand trouwens die Xubuntu gebruikt (en dan bedoel ik met
> regelmaat, niet heb Xubuntu eens geinstalleerd). Volgens mij is het niet
> echt populair.

Ik gebruik Xubuntu op servers die toch X nodig hebben omdat het minder
resources vreet. Meestal gebruik ik dan een server install en dan is
de 'alternate' cd prima. Achteraf kun je gewoon een meta pakket als
xubuntu-desktop installeren zonder al die gnome spulleboel.

Dus een Xubuntu cd is natuurlijk leuk, maar niet strikt noodzakelijk. Ik had
liever dat de alternate cd te bestellen was, maar ben al erg content met de
kubuntu en ubuntu (live)cd's. Als je iemand kennis wilt laten maken met Linux
nodigt een 'officieel' cd'tje meer uit dan een zelfgebrand exemplaar.

Groeten,
Ger.