Jammer...

Dreifinger dreifinger op gmail.com
Di Jun 27 13:43:38 UTC 2006


Best wel jammer dat je geen orginele CD's kan krijgen van "Xubuntu" ... :(
Towel die toch denk ik meer gebruikt gaat worden dan de gewone "Ubuntu"

Greets,
Mark
------------- volgend deel ------------
Een HTML-bijlage is gescrubt...
URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20060627/217207c6/attachment.html>


Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst