Best wel jammer dat je geen orginele CD's kan krijgen van "Xubuntu" ... :( Towel die toch denk ik meer gebruikt gaat worden dan de gewone "Ubuntu" Greets, Mark ------------- volgend deel ------------ Een HTML-bijlage is gescrubt... URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-nl/attachments/20060627/217207c6/attachment.html>